ИМЕНАТА НА ВАШИТЕ МАЛКИ ПРИНЦОВЕ И ПРИНЦЕСИ

В номерологията, един от важните фактори за определяне на целта в живота ви, е името. Родителите подсъзнателно го избират, с тайната надежда, ние-децата им,да имаме по-добър живот от техния. В старите български традиции, първото дете се кръщавало на свекъра или кръстника. Следващите носели имената на свекървата,бащата,майката и т.н. Има хора,които и до днес спазват тази последователност.

В езотериката има правило,че наричайки младенеца с името на някого, то той ще поеме и част от кармата му. За това е добре да измените поне една буква, за да получите нова вибрация, която би подхождала на датата на раждане на малкото човече.

В тази поредица ще ви представя значенията на някои имена, както и влиянията им,които те оказват в материалния свят. Разбира се,това не е достатъчно основание да изберете което и да било от тях. Някои ще ви се сторят неподходящи и с „лоши” вибрации, други ще ги приемете,но всъщност, всичко ще зависи от датата на раждане, бащиното и фамилното имена. Комбинацията от всички тези фактори ще покажат т.нар. Златно число на детето ви, неговата истинска същност, адаптация, защита и професионално израстване. Понякога, „лошото” име ще е подходящо за малкия бебчо, особено,ако разположението на планетите,които го управляват, в неговия рожден хороскоп, е добро. Ще ви покажа и магическите значения и енергии на имената. Няма да съм в състояние да дам обяснение на всички, но поне на най-често използваните…

ДИМО

Даниела Тодорова-Кабала

23 Отговора to “ИМЕНАТА НА ВАШИТЕ МАЛКИ ПРИНЦОВЕ И ПРИНЦЕСИ”

  1. Пенка Цанкова Says:

    Очаквам внуче – момче до 3 Август. Бащата се казва Петър Дюлгеров. Името Павел ,Петър, Християн – кое е най-подходящо? Или е ако е момиче – Петя, Преслава?

  2. Здравейте името на детето ми е Валентин Светлинов Радев роден на 04.06.2007г.

  3. ЗА ПЕНКА: Няма как да ви отговоря кое име е най-подходящо.Това ще изисква подробен анализ на имената на майката,бащата,както и евентуалната дата на термина.

  4. ЗА БОЙКА: Отговарям само на един въпрос,а вие сте ми дала данни на сина ви и своите. Какво точно ви интересува?

  5. Бойка Says:

    Здравейте Кебала!
    Казвам се Бойка Цветанова Радева,роден съм на 11.02.1985г. в 16.25ч. Бих искала да разбера какви аспекти разкрива пред мен тази дата?

  6. ЗА БОЙКА: Първо,да ви споделя,че съм добре умствено и няма смисъл да пишете едно и също нещо в различните страници. Второ, аз не стоя по цял ден пред компютъра си,защото, в същото време имам да правя и анализи,т.е.платени консултации. Нали не си мислите,че се чудя къде да си пръскам парите и съм решила всичко да е безплатно. Бъдете търпелива. Аз умея да чакам,но подобна прибързаност ме вбесява…
    Относно вашата дата.Имате тежка кармична обремененост по линия на баща си,така че, трябва да обърнете внимание на здравословното си състояние. Няма да получавате нищо даром и много ще ви се взема,за да се научите,че трябва да дадете двойно,преди да получите нещо в замяна. Добре е да живеете в чужбина. Там ще се реализирате добре. Това ще стане малко по-късно в живота ви. Притесненията,които имате за семейството и за материалното си положение ще отшумят. Тази година обръщате по-голямо внимание на взаимоотношенията си,което е добре. Надявам се да не сте сключила официален брак,все още… Това ще стане по-късно.

  7. Кристина Says:

    Здравейте, интересува ме какви са кармичните ми затруднения според вибрацията на името ми-

  8. ЗА КРИСТИНА: Не съм стигнала да пиша за това име.Ако става дума конкретно за вас,то не се тълкува само името,което предполага много по-задълбочени анализи.

  9. Здравейте..много интересна тема…“моето“ дете се казва Павлин Асенов Асенов …може ли да спонете нещо относно тези вибрации..?

  10. ЗА XERMES: Няма как да правя анализ на имената на сина ви,защото това ще ми отнеме поне 2 часа работа. Все още не съм стигнала до името Павлин.

  11. Здравейте,отдавна имам желание да си сменя името,но не искам да направя грешка.Това „Недка“ никога не съм го харесвала. Може би Неда или Нина,или трето?Моля за вашия съвет?

  12. ЗА НЕДКА: Смяната на името изисква много подробен анализ на имената ви,хороскопа ви и датата на раждане,така че не лесно и понякога е опасно. Във вашия случай,бих препоръчала НЕДА,защото само махате буква. Евреите сменяли имена,само ако човекът е бил много болен и то в много редки случаи. Предполагам,че вие се представяте с името Неда или така ви наричат,така че,вече сте усвоила тази вибрация.

  13. Здравейте, искам да попитам каква е вибтацията на името на моя син.Той се казва Калоян Събев Събев и е роден на 31.03 2009.Предварително ви благодарая

  14. ЗА ВАНЯ КОЛЕВА: Обещавам ви,че ще напиша нещо за името Калоян, но така,както сте го написала трябва да направя личен анализ на сина ви-)))

  15. няма лиошо🙂

  16. Razbrah,che shte imam momichentze.Mnogo bih se radvala,ako mojete da mi pomognete s izbora za ime. Tia shte se rodi na 28mart.Az jiveia v chujbina i iskam ime koeto se izgovaria lesno.Spriala sam se samo na edno LEA,no iskah niakakvo ime koeto da vkluchva( N O R )

    Blagodaria vi predvaritelno !

  17. ЗА Tzvetelina: Изборът на име изисква доста време и анализ,т.е. няма как да го направя тук. Сравняват се имената на родителите, както и датата, на която ще се роди. Дори се правят корекции, когато детето се роди…

  18. Чудно ми след като неможеш да кажеш нищо на повечето хора защо се занимаваш с това . Като искаш да вземаш пари за това си го прави само в къщи .Защо си направила страница- да си търсиш такива дето да ги излъжеш да дойдат да им звемеш парите ли? Шарлатанки като тебе много.

  19. ЗА ВАНЯ КОЛЕВА: Чудно ми е, какво ви е възпитанието, след като ми говорите на „ти“…Чудно ми е, колко пъти ВИЕ, сте помогнали на хората, ей така…без да търсите нищо…Чудно ми е, дали ще ви издържат нервите…Чудно ми е, след като съм шарлатанка защо ме четете? Осъдете ме, официално…Готова съм за това, ако съм излъгала някого… Чудно ми е, как давате квалификации, без да сте наясно каква работа трябва да се свърши, за да се каже нещо повече…Чудно ми е, след като не можете да пишете без правописни грешки..’що не накарахте някой, който поне е вещ в това…Ама, наистина ми е чудно-)))

  20. Първо :За да се излъже трябва да се каже нещо.Аз не виждам конкретни отговори на зададените въпроси.Това ми неше въпроса -защо след като неможеш да отговориш го правиш по интернет . Второ:Никога не съм взимала пари от хора , за услуга или помощ.По скоро съм давала.Трето:Ако си веща в това в което твърдиш – не се чуди толкова много направи си анализ на името ми и ще разбереш . И последно :Не е нужно да издържаш нервите ми,защото не мисля да се натоварвам с тебе.

  21. ЗА ВАНЯ КОЛЕВА: Не мислех да ви отговарям.Реално,можех да изтрия поста ви още в началото, но определено не сте чела това,което съм написала аз. Пускам този ваш пост, просто, за да потвърдя думите си-))). Понякога е достатъчно да видиш маниера на писане на един човек…той говори достатъчно…

  22. ЗА ВАНЯ КОЛЕВА: Всъщност, учудена от вашата агресия, реших да погледна страницата, на която сте писала и сега разбирам, че може би четете само нея,а не целия блог. Ако ме бяхте попитала нещо конкретно за сина си, като дата, щях да ви отговоря, но анализ, подробен, няма да правя тук. Това,което съм написала за отделните имена е малка част. Всичко останало включва – анализ на рождената дата, вибрации от минал живот – какво носи детето, арканите на съдбата му, според Таро. Анализ на бащиното и фамилното име, кармични обременености, които се носят по линия на рода, ако има такива. Арканите на личността в материалния и духовния свят, наклонности на детето. Анализ на рождения му хороскоп. Етапите и реализациите му в живота. Кармични уроци, които ще трябва да преодолее..
    Ако смятате, че това няма да ми отнеме време, вече проблемът не е в мен. Опитвам се да ви обясня начинът, по който става тълкуването. Мислете каквото искате и може би, някой ще ви го направи без да дадете нищо.
    Всичко това, написано, обикновено е около 8 листа.

  23. Прочела съм всичко написано.И не казвам че не отнема време.Просто търсех повече информация за името и това което носи то , за да попълня бебекия албум, нищо повече.

Вашият коментар

